Kvällsbak

Efter en lång arbetsdag kom jag hem till middag på bordet. Torsk med créme fraiche (soltorkad tomatsmak) och jag hade vitkål och killarna potatis till. 

Efter middagen började vi baka. En drömtårta och ett bröd! Inget av det blev perfekt men ätbart ;)

Milton hjälper gärna till. Men det gäller att ha snabba reflexer och aldrig vända ryggen till för då händer det direkt något bus!

Slutresultat!

Nu är klockan över 21 och vi har en envis unge som inte ska sova. Vi har hållt på i 1,5 timme nu så man känner sig rätt slutkörd. Tur vi är två. 
Synd att Milton inte förstår sitt eget bästa bara. Jag kommer nämligen väcka honom om 9 timmar och han brukar sova minst 10-11 :/ han kommer va helt slut när jag hämtar honom imorgon men jag hoppas vi kommer iväg och kan åka skridskor på kvällen ändå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0