Plikta och andningskoll

Idag blev det lek på Plikta i Slottsskogen med vänner! Även lite korvgrillning!



Det regnade i omgångar men det blev iaf 2,5 timmes lek. 

Väl hemma bakade vi bröd som sprack och växte jättekonstigt ;) såg ut som en ful fisk!

Inuti såg det bättre ut som tur var och det var jättegott!!

Kvällen avslutade vi med att gå igenom Miltons höst. På tisdag är det genomgång av honom och då uppskattas det om vi har lite koll på hur det har gått. I början av veckan var jag hemma med honom pga stånkig och väsig andning. I fredags och igår har han varit väldigt påverkad och andfådd och behövt en del airomir. Idag tyckte jag att det var lite bättre men mitt i vårt samtal om hans andningshöst började han hosta ordentligt och kräkte upp lite slem. Det blev bättre efter det så nu sover han gott!
Dags för oss också att sova! Ganska långt jobbdag för mig imorn! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0