Inblåsta

Vi ligger på Marstrand och det blåser runt 12 m/s. Vi är med andra ord inblåsta då vi inte ger oss ut i denna vind med barnen. Eller oss själv egentligen. Tuva började panikgråta igår under färd, ont i magen eller nått. Då fick jag gå ner med henne. Det kan jag inte när vi ska gå över Marstrands-fjorden om det blåser 12. Då kommer jag må illa. Bebisen styr! :)
Alternativet hade varit att jag och barnen tog buss upp en bit men Daniel tyckte inte heller att vindstyrkan kändes okej. Så vi får bli kvar här och hoppas på att komma härifrån imorgon eftermiddag. Det tråkiga här är att lekplatsen är pytteliten, det finns ingen grillplats och ingen affär. Så för en barnfamilj är det inte det roligaste stället.

Tuva sover sen typ 3 timmar tillbaka. Håller på att vakna nu.

Daniel och Milton har gått till krabbfiskebryggan. Mille tjatar hål i huvudet på oss om att fiska krabbor :| jag förstår ju att han vill men vi försöker förklara att vi ska vara på båten länge och att han hinner fiska många gånger så vi behöver inte göra det dygnet runt!

Vi tänkte gå upp till Carlstens fästning sen och titta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0