35



Godmorgon! Det är söndag, jag sitter själv uppe, har varit ut några rundor på balkongen denna vårvarma marsmorgon och njuter av lugnet som råder både ute och inne. Det kommer inte dröja länge förrän denna lugna bubbla är kraschad nämligen ;) snart är det highlife. 
Tanken idag var lite lekplatshäng hela familjen. Hörde att Milton krupphostade lite i sängen innan så får se om det blir mer eller var tillfälligt. Hans kropp brukar förvarna lite så kanske kommer mer krupp inatt. 
Jag hoppas kunna hänga med till lekplatsen. Igår var det jäkligt tungt, gick i slowmotion. Har nog hållt igång lite väl mycket i helgen. Man vill så mycket. Men måste lyssna på kroppen också. 

Nu krupphostar Milton ännu mer. Det där skulle växa bort vid 3-årsåldern. Milton är inte som andra han :P

Men till något annat. 

Vilket betyder att även om jag skulle gå över 2 veckor så är det under 50 dagar kvar. Skönt :) Har en del kvar att fixa, några grejor som vi verkligen vill få gjort innan hon kommer för att slippa hålla på med sen. Göra plats för vaggan i sovrummet till exempel och såna grejor. Sen har vi slappnat av på andra grejor, till exempel ha alla kläder köpta och så. Vi bor i Göteborg, ett stenkast ifrån närmsta köpcenter så skulle vi fattas något har vi inga problem att köpa till :)

Nu ska jag titta hur man syr bebisklänningar. Det är ju inget jag gjort innan :)

Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Evanessè

Har du tips på bra sidor eller vart jag ska börja - om jag vill sy eget :)

Jobbigt med krupp, hoppas det blir bättre!
Kram

2016-03-20 @ 11:09:48
URL: http://egosidan.blogg.se/
Postat av: Evanessè

Förstår att det är tungt, men bra träning då ;)

A, okej. Tack för tipset! Ska gå in och kika.

2016-03-20 @ 11:33:13
URL: http://egosidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0