Övrigt i veckan!

Får komma ifatt med bilder från dagarna som gått denna vecka...

I måndags skulle Daniel köpa ny ram till Skånetavlan på ikea och Milton skulle få leka på leklandet Småland. Jag fick 1 timmes strosande och egentid på Stoff och Stil. Lyx ;)
Köpte detta och lite spolar och sånt. 

Känslan när jag i vitögat ser Milton göra något bak i bilen och jag frågar vad och får som svar att han borstar tänderna. Med snöborsten. Skitunge!!! Den är ju hur äcklig som helst! :O


Facebook-minne från ett år tillbaka. På väg på skidsemester i Vemdalen. En övernattning i Siljansnäs i Dalarna på vägen. 

För två år sedan var Milton tydligen sjuk mycket och skulle få något för slitandes. Han är inte ens 3 år fyllda här. 


Tur han nöjde sig med Duplo :P

Idag är det min pappas namnsdag vilket har blivit en firardag i vår familj. Igår ritade Milton därför en teckning som han sen fick skicka iväg!


Hur söt är denna inte då!!!! "Till Tobjön från Milton" och så har han skrivit Läjon och Tigär under djuren! Bedårande! Djuren älskar varandra. Det kan man se på hjärtana säger Milton :D

När Millemannen sen pysslade ihop mikrofoner med toarullar, tuschpennor, flirtkulor och folie som han blev mycket stolt över och sjöng seriöst i...


...klippte jag tyg till flera plagg jag ska sy!

Idag var lillkillen både ute och på gympa  på förskolan men ville ändå spela fotboll på konstgräsplanen! 

Detta ser bättre ut än vad det är haha. Milton ville att jag var målvakt. Säkert för att jag inte kan göra hastiga rörelser och därför släpper in det mesta :P

Ska våren komma på riktigt nu då kanske? 10 grader idag! Och sol!

Så var jag ifatt på bloggen. 
Jag och Daniel sitter i soffan. Jag har druckit 2 milkshake ;) stackars oss som råkade köpa alldeles för mycket mjölk när vi redan hade hemma så vi fick komplettera med glass ;)

Nu ska jag bara spola upp tråd på lite spolar inför lite syande hos en kompis imorgon! Milton och Daniel ska på äventyr! :) godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0