Lekplatshäng, avslöjade och fotbollsträning

Innan kvällens otröstlighet hade vi faktiskt en väldigt bra dag!
Efter frukost gick vi ut. Vi hade ett paket att hämta ut och passade på att gå till en lekplats. Tog med en filt så att iallafall jag och Tuva skulle kunna hålla oss i skuggan. 

Skor skulle man tydligen inte ha när man gungade denna söndag!


Här hade vi det gött! Slog mig nu att hon faktiskt var rätt gnällig och orolig redan här. Värmen kanske slått riktigt hårt på den lilla lilla kroppen. 



Storebrorströst!

Sen var han bestämt. "Jag vill gå till Hildurs hus och rita utanför på gatan!" Yes sir!!


Till och med med gatkritor ritar han hundra gånger bättre än mig :|

Det roligaste var att vi visste att Hildur inte var hemma så jag skrev en lite barnslig hälsning utan att avslöja vilka vi var som ritat där. Vad jag inte visste var att Hildurs syster sett oss där haha. Så jag fick ett foto på vårt konstverk sen och hon skrev att det var fint :P så kul. Busted!!

När vi kom hem var det varmare ute än inne trots sina dryga 27 grader i vårt kök. 

Hålla handen för ögonen!

När Daniel kommit upp var det dags för något kul! Milton skulle få prova på fotboll för att se om det var något för honom att börja med till hösten. Träningen ägde rum inomhus i en stor hall. Det var rena bastun där inne, jag tror barnen fick 6 drickapauser på en timme. 
Men som han älskade det. Toksvettig var han! Tror allt att han kommer fortsätta!

Nu ska jag passa på att sova när äntligen Tuva verkar ha somnat lite djupare! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0