Länkar

Ficke n fråga av en läsare:


Anonym om 60%:
Måste bara fråga, vilken sida är det du får informationen om graviditeten ifrån?
Kan du inte skriva nån länk i din blogg?
Hade gärna velat få reda på sån information med =)


Det svarar jag gärna på :)

Den fakta jag lägger in på min blogg är från www.blimamma.se
Det finns även utförlig, fin och mycket fakta varje vecka från www.barntotal.se, jag får ett veckobrev varje vecka från dem som är anpassat efter hur långt gången jag är.
Och så kan man läsa på www.familjeliv.se.

Kommentarer
Postat av: Silvana

blimamma tycker jag är en superbra sida, sen kollar jag lite på gravid.se också fast den är krångligare tycker jag. Fast där finns mer att läsa om Graviditetsveckorna. :)

2011-01-21 @ 21:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0